Am sustinut mereu ca uniforma de lucru este ca o carte de vizita a business-ului tau. Business-ul este facut de oameni, angajati care daca se simt bine in uniforma lor, te reprezinta cum pot ei mai bine. De la uniformele de curier -fie ca este un tricou, o bluza, o salopeta sau o camasa- pana la costume sofisticate de manageri de hotel sau restaurant, toti trebuie sa arate impecabil si sa fie mandri ca sunt parte a imaginii firmei tale.
Noi, la IANNI punem pret pe calitate iar acest lucru se vede si in uniformele noastre.
Da, poate este un articol mai comercial, dar uneori este necesar sa amintesti audientei care sunt atuurile tale.
Si, sa revenim la titlu, uniforma de lucru- avantaj competitiv. Este simplu, cand mergi la un restaurant, te simti mai bine daca ospatarii au uniforme impecabile sau daca sunt uzate? Chiar am avut aceasta experienta recent, din fericire, in sensul in care angajatii restaurantului aveau camasi, pantaloni, veste foarte curate si calcate. Da, sa tot mananci acolo. Imi aduc aminte si contrariul: intro excursie prin tara, la un restaurant intr-o localitate turistica, cu destul de mult vad comercial: totul era ponosit. Fete de masa, runnere si naproanele de pe masa si bineinteles uniforma de lucru a personalului.
Nu este vorba doar despre buget si daca il aveau sau nu, dar pe aspectul angajatilor daca nu pui in aceasta situatie pret, nimeni nu va pune pret pe business-ul tau si va merge la restaurantul vecin.